آخرین اخبار فرهنگی - هنری

شایعات جدایی جنیفر لوپز و بن افلک,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

جنیفر لوپز با این عکس به شایعات پایان داد

بعد از شایعات جدایی جنیفر لوپز و بن افلک، باز هم تصاویر جدیدی از جنیفر لوپز منتشر شده اما با یک تغییر بزرگ! بعد از شایعات…

بازیگران نسخه جدید فیلم «چهار شگفت انگیز» پیدا شدند



فیلم چهار شگفت انگیز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شرکت فیلمسازی مارول چهار بازیگر اصلی نسخه تازه «چهار شگفت انگیز» خود را پیدا و انتخاب کرد.

به گزارش صبا، نسخه جدید این اکشن ابرقهرمانانه به احیای داستان ماجراجویانه آن خواهد پرداخت. پدرو پاسکال که این روزها به موفقیت زیادی در دنیای سینما دست پیدا کرده، نقش اصلی نسخه تازه را به عهده دارد. او در قالب کاراکتر رید ریچاردز ظاهر خواهد شد که هدایت گروه «چهار شگفت انگیز» را به عهده دارد و توانایی کش آمدن را دارد. ونسا کربی، جوزف کوئین و ایبانی ماوس هم در قالب کاراکتر سه ابرقهرمان دیگر ماجراها بازی خواهند کرد.

 

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری نسخه احیا شده این اکشن کمیک استریپی تعیین نشده است، اما گفته می‌شود تا قبل از شروع فصل تابستان این فیلم جلوی دوربین می‌رود. مدیران مارول خط اصلی داستان فیلم را افشا نکرده‌اند اما می‌توان حدس زد چهار ابرقهرمان این فرنچایز یک بار دیگر برای مقابله با موجودات شروری که قصد برهم زدن نظم کره زمین را دارند، با یکدیگر متحد شده و علیه این موجودات شرور قد علم می‌کنند.

 

شرکت مارول بیش از پنج سال است که به دنبال احیای داستان «چهار شگفت انگیز» است و ظاهرا تاکنون داستانی جذاب برای این نسخه را پیدا نکرده بودند. |«چهار شگفت انگیز» اولین بار در سال ۱۹۹۲ رنگ پرده سینماها را به خود دید. یک شرکت کوچک فیلمسازی امتیاز تولید نسخه سینمایی این داستان مصور را سال ۱۹۸۶ خریداری کرد. کمپانی فوکس قرن بیستم خریدار بعدی امتیاز تولید نسخه سینمایی «چهار شگفت انگیز» بود که سال ۲۰۰۵ معروفترین فیلم سینمایی این داستان را تولید کرد. قسمت دوم فیلم سال ۲۰۰۷ ساخته شد که این دو فیلم روی هم حدود ۶۳۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کردند.

 

نسخه احیا شده فیلم سال ۲۰۱۵ ساخته شد که از سوی هر دو گروه منتقدان و تماشاگران مورد بی‌مهری قرار گرفت و شکست فجیع تجاری خورد. همین نکته ساخت قسمت بعدی آن در سال ۲۰۱۷ را منتفی کرد. شرکت مارول در سال ۲۰۱۹ دوباره امتیاز تولید نسخه سینمایی را بازپس گرفت و همان زمان اعلام کرد قصد تولید نسخه احیا شده این مجموعه فیلم را دارد.

 

در حالی که تاریخ ۲۵ ژولای ۲۰۲۵ به عنوان زمان نمایش عمومی «چهار شگفت انگیز» با بازی پدرو پاسکال اعلام شده، هنوز کارگردانی برای آن تعیین نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------